5.0
gebaseerd op 179 reviews

Wat een rust en respect voor het dier, alles gaat in goed overleg met het dier en er word echt de tijd genomen.

Dominique - meer dan 2 jaar geleden
Thalia - meer dan 2 jaar geleden
Büşra - meer dan 2 jaar geleden

hele fijne ervaring, enorm dankbaar voor alle hulp en tips. ons angora konijntje is ook enorm blij

aron - meer dan 2 jaar geleden

Het is altijd gezellig in de salon, onze katten moeten altijd even wennen als ze binnen komen. Ze weet ze altijd op hun gemak te maken ! We hadden later afgesproken maar konden iets eerder naar dat we gebeld hadden. Dit is al de 6e keer dat wij bij haar zijn langs gekomen en het bevalt nog steeds heel goed !

mike - meer dan 2 jaar geleden
Brenda - meer dan 2 jaar geleden

Neemt alle tijd en geeft goed advies. Daarnaast is ze ontzettend lief voor jouw huisdier.

Josepha - meer dan 2 jaar geleden

Koos en ik zijn gek op Gea! Ondanks dat Koos geen makkelijke vacht heeft, zorgt Gea er altijd voor dat hij goed verzorgd is. Hij voelt zich ook enorm op zijn gemak bij haar. Echt een aanrader!

Claire - meer dan 2 jaar geleden
Yke - meer dan 2 jaar geleden