5.0
gebaseerd op 179 reviews

Veel geduld, alles het beste voor je beestje en gebeurd met veel liefde

Jolanda - 5 dagen geleden
Iwan - 20 dagen geleden

Super lief en geduldig
Goed advies gekregen

Ellen - 23 dagen geleden

De dame is Fantastisch ze kreeg onze oude poes op een of andere manier toch rustig, en kon wat ons al jaren niet meer lukte de poes, die nog langharig is en vol met klitten zat zowel onder als boven te ontklitten maar het knappe was dat ze d kast rustig kreeg.Ik zou deze poezenkapster zeker anbevelen aan andere mensen.

Milly - 23 dagen geleden

Gea gaat met kalmte, geduld en compassie voor mijn kat te werk. Neemt de tijd voor de behandeling, die zorgvuldig door haar wordt uitgevoerd. We maken gezellig een praatje, maar als mijn kat dier even aandacht nodig heeft of gerustgesteld moet worden, moet dat praatje maar even wachten, want het dier staat op 1. Ik ben tevreden over deze trimsalon.

Kees Jan - 25 dagen geleden

Rustige en professionele benadering van mijn ietwat nerveuze poes. Alle klitten netjes verwijderd. Snoesje afgeleid met wat lekkers.
Goede tips gekregen om klitvorming te voorkomen met een kam.
Zeer tevreden over Gea👍

Anita - ongeveer een maand geleden

Was leuk bezoek. Konijntje werd op een fijne manier gerustgesteld en knippen ging prima! Klitten zijn er uit en hij ziet er weer uit als een konijn in plaats van een vloermop.

Erik - ongeveer 2 maanden geleden

Ik kom al meerdere jaren bij Gea met onze langharige kat en hij wordt altijd rustig en fijn geholpen, vertroeteld en zelfs verwend met iets lekkers ;-) helemaal top!!

Sandra - ongeveer 2 maanden geleden

Heel aardige vrouw en super goed in haar werk! Echt een aanrader 🥰

Jemie - ongeveer 2 maanden geleden

Gea is een echte kattenfluisteraar. Onze kat Muis, die echt niet van kammen en borstelen houdt, blijft bij haar op het kussen zitten, zelfs als de vachtbehandeling klaar is.

Nadine - 2 maanden geleden