5.0
gebaseerd op 179 reviews

Altijd zeer tevreden!!

Fatima - meer dan een jaar geleden

Milo en ik komen graag. Wat mij niet lukt, krijgt Gea zonder een centje pijn voor elkaar.

Liesbeth - meer dan een jaar geleden

Ik vond het heel fijn. Charlie heeft het volgens mij prima gevonden. Was thuis ook heel relaxt.

José - meer dan een jaar geleden
Nikki - meer dan een jaar geleden

Coco is weer fijn geholpen aan de knoopjes in haar vacht. Fijn dat Gea zo rustig blijft.

Leonie - meer dan een jaar geleden

Heel fijn geholpen! Heel professioneel en lief voor de kat. Bedankt!

Nienke - meer dan een jaar geleden

Beertje is weer helemaal blij. Dank je wel!

Thalia - meer dan een jaar geleden
Jessica - meer dan een jaar geleden

Afspraak maken ging prima en vlot. Kreeg nog n herinnering v d afspraak. Ontvangst was fijn, gezellig. Ik vond Gea kundig, lief en heel geduldig naar mn kat.

Gerrie - meer dan een jaar geleden

Alonso laat zich thuis niet kammen en had helaas nogal wat klitten. Dus voor het eerst bij Gea geweest en het ging fantastisch. In zijn tempo is hij behandeld. Ook vriendje Max die we hadden meegenomen is behandeld. Beide katten hebben de behandeling positief ervaren. Nog wat tips voor thuis meegekregen. Super tevreden en 2 blije katten en blije baasjes.

Barbara - meer dan een jaar geleden