Helemaal blij met de behandeling van Puk. Echt kat vriendelijk Puk heeft het nog nooit zo gemakkelijk toegelaten.
Super! Gea is altijd enorm behulpzaam en zeer goed in de omgang met de katjes
Altijd weer fijn om hier weer te zijn. 💖
Prima service, veel tips en erg lief voor onze nogal neurotische kat
Eerste bezoek van onze Bailey, positief ervaren, Bailey was erg rustig en kon goed behandeld worden.
Dank je wel Gea!
Groetjes Do
Super goede en vriendelijke service.
Okal hebben we niks kunnen doen kwa trimmen omdat het helemaal nieuw is voor mijn kat, was het voor ons beide een fijne ervaring waar er goed geluisterd wordt naar je dier
Er word heel professioneel gehandeld alles ziet er mooi en verzorgd uit.
Gea is erg lief voor de konijntjes en doet alles in hun tempo. Ze heeft veel kennis en weet ook hoe je goed met bange konijnen om moet gaan. Wij komen zeker weer terug!
Erg fijne afspraak gehad. Onze kat Doerak is niet de meest aanhankelijke kat en houd er niet van om gekamd te worden . Maar door de rust die de trimster overbrengt is het gelukt om de moeilijke plekjes te behandelen.
Erg tervreden. En Doerak ook.
Altijd zo rustig met de dieren