5.0
gebaseerd op 179 reviews

Helemaal blij met de behandeling van Puk. Echt kat vriendelijk Puk heeft het nog nooit zo gemakkelijk toegelaten.

Anja - meer dan een jaar geleden

Super! Gea is altijd enorm behulpzaam en zeer goed in de omgang met de katjes

Kim - meer dan een jaar geleden

Altijd weer fijn om hier weer te zijn. 💖

Yvonne - bijna 2 jaar geleden

Prima service, veel tips en erg lief voor onze nogal neurotische kat

Rinus - bijna 2 jaar geleden

Eerste bezoek van onze Bailey, positief ervaren, Bailey was erg rustig en kon goed behandeld worden.

Dank je wel Gea!

Groetjes Do

Do - bijna 2 jaar geleden

Super goede en vriendelijke service.

Lenneke - bijna 2 jaar geleden

Okal hebben we niks kunnen doen kwa trimmen omdat het helemaal nieuw is voor mijn kat, was het voor ons beide een fijne ervaring waar er goed geluisterd wordt naar je dier
Er word heel professioneel gehandeld alles ziet er mooi en verzorgd uit.

Mirte - bijna 2 jaar geleden

Gea is erg lief voor de konijntjes en doet alles in hun tempo. Ze heeft veel kennis en weet ook hoe je goed met bange konijnen om moet gaan. Wij komen zeker weer terug!

Paulien - bijna 2 jaar geleden

Erg fijne afspraak gehad. Onze kat Doerak is niet de meest aanhankelijke kat en houd er niet van om gekamd te worden . Maar door de rust die de trimster overbrengt is het gelukt om de moeilijke plekjes te behandelen.
Erg tervreden. En Doerak ook.

Angelien - bijna 2 jaar geleden

Altijd zo rustig met de dieren

Yvonne - bijna 2 jaar geleden