5.0
gebaseerd op 179 reviews

Erg prettig veel geduld

Rick - 2 maanden geleden

Gea is een lieve spontane dame, ze verzorgt mijn kat met liefde én precisie. Het gaat er gezellig maar ook zeer professioneel aan toe. Gea weet mijn kat Molly snel op haar gemak te stellen

marion - 3 maanden geleden

Vriendelijk rustig en professioneel

Annet - 3 maanden geleden

Enorm tevreden naar huis gegaan met onze kat! Gea straalt echte vakkennis en liefde voor dieren uit. Tijdens de trimbeurt merkte ik duidelijk dat ze heel goed aanvoelt wat wél en niet kan. En dat ze nooit de grenzen van het huisdier overschrijdt. Ze werkt rustig, respectvol en volledig op het tempo van de kat, waardoor zowel dier als baasje zich op hun gemak voelen. Ik ben ontzettend tevreden over de zorg en aandacht die onze kat heeft gekregen. Een absolute aanrader voor iedereen die een betrouwbare, diervriendelijke trimmer zoekt!

Des - 3 maanden geleden
Kim - 3 maanden geleden

Bedankt Gea! Je kent onze Lotje goed en voelt haar goed aan.

Mark - 4 maanden geleden

Zo lief en vakkundig onze max voelt zijn eigen helemaal op zijn gemak bij cats&rabbits.

Thera - 4 maanden geleden

Wat een fantastische ervaring bij het trimsalon! Het personeel is supervriendelijk en professioneel, en mijn huisdier kwam er helemaal gelukkig en verzorgd vandaan. Ze nemen echt de tijd en zorgen voor aandacht tot in de kleinste details. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn of haar huisdier in de watten wil leggen!

Halil - 4 maanden geleden

Goed gegaan, alle vilt is weg!

Desiree - 4 maanden geleden

Keesje (mijn kat) en ik zijn weer helemaal blij:) elke keer weer! Dankjewel!

Nikki - 5 maanden geleden