Liefdevolle en kalme sfeer. Cosmo was erg rustig tijdens het trimmen en hij was bij thuiskomst als een koetje in de wei!
Gea altijd lief voor de Kiki, ondanks dat Kiki even flink aan de diarree was 😔ze ziet er weer top uit, tot de vlg x. Gr Yvon en Bart
Fijne kennismaking en oog voor de bejaarde kat die sinds plotseling overlijden van mijn moeder bij ons woont.
We hebben het heel erg positief ervaren
Vandaag langs geweest met mijn syberische kat Loeki. Ik ben zeer tevreden van het bezoekje. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd mijn kat rustig en liefdevol behandeld. Je merkt meteen dat hier met veel geduld, kennis en echte liefde voor katten wordt gewerkt. Je zag dat mijn kat het naar haar zin had tijdens de kappersbeurt. De vacht is weer klitvrij en helemaal zacht.
Altijd fijn om bij Gea te komen. Ze is heel vakkundig en ontzettend lief. Onze twee Maine Coons zijn altijd op hun gemak ondanks de vervelende klitten, die verwijderd worden.