Je huisdier wordt Zeer rustig en vriendelijk benaderd waardoor de behandeling heel prettig verloopt.
Nelly
-
8 maanden geleden
Jamy
-
8 maanden geleden
Heel fijn dat de vacht van onze kat met liefde en geduld ontdaan is van klitten en vilt!
Francine
-
10 maanden geleden
Echt een enorm prettige ervaring gehad! Zeker aan te raden voor iedereen en ik kom graag weer terug
Merel
-
10 maanden geleden
Gea is een fijn persoon en biedt goede, professionele zorg voor het huisdier. In één woord: uitstekend.
Daan
-
10 maanden geleden
José
-
10 maanden geleden
Fatima
-
10 maanden geleden
Onze kat is weer super goed geholpen door Gea. Met veel geduld en liefde voor de kat!
Fam.
-
10 maanden geleden
Prima geholpen.
Emmy
-
10 maanden geleden
Gea heeft enorm veel geduld en neemt ook alle tijd om mijn kat Leo die voor de eerste keer komt en nog speels is te trimmen. Gea gaf mij het gevoel alle tijd te hebben. Enorm fijne ervaring en ik denk dat Leo het ook niet erg vond
Joyce
-
10 maanden geleden